piątek, 7 kwietnia 2017

Phone photos



Dzisiaj przychodzę do Was ponownie ze zdjęciami z telefonu. Trochę mi się tego nazbierało, a nawet więcej niż trochę.. Jednak nie mogłam się jakoś nigdy do tego zebrać ale w końcu jestem. Na pierwszy rzut muszę się pochwalić iż wczoraj zrobiłam sobie swój pierwszy tatuaż ! Do tego też zbierałam się już dłuugo, a to nie miałam czasu i w sumie nie wiedziałam też do kogo się udać, żeby wyszło to dobrze, tak jak chce. Aż w końcu udało mi się zorganizować i wyszło idealnie ! Oczywiście pierwszy zamysł był inny,  mam na tyle chudą rękę, że nic by z tego nie wyszło :D I postawiłam na mandale, prosty i bardzo delikatny tatuaż :) Mnie się bardzo podoba i wczoraj nie mogłam sie na niego napatrzeć :D Jeśli chodzi o ból wyobrażałam sobie to o wiele gorzej, a nie było tak źle. Na początku bolało ale później już się przyzwyczaiłam :) Teraz już wyczekuję na kolejny bo na pewno na jednym  nie zakończę ! Ale dosyć już o tym, w poprzednim poście pisałam, że niedługo pojawi się całość z sesji z Asią, jednak nadal ich nie skończyłam.. Mam zrobione już 3/4 zdjęć ale kompletnie nie mam kiedy ich zrobić. Mam nadzieję, że w niedziele uda mi się to w końcu skończyć i będziecie mogli zobaczyć efekty już w przyszłym tygodniu, a przede wszystkim zobaczy je Asia bo na pewno na nie wyczekuję ! Jeśli chodzi o pogodę to robi się coraz cieplej co baardzo mnie cieszy ponieważ będę mogła realizować swoje pomysły na sesję, a muszę przyznać, że jest tego sporo. Wracając do posta tak jak zawsze to robię będę dodawać krótkie opisy pod poszczególne zdjęcia, żebyście wiedzieli co i jak :) 
A wszystkim, którzy tutaj zaglądają życzę udanego weekendu !  


     

Oczywiście u mnie nie obyłoby się bez zdjęć różnych widoków, budynków czy zachodów słońca które uwielbiam. Zawsze, na chwilę muszę się zatrzymać i zrobić choć jedno zdjęcie ! Poniżej tak jak wymieniłam, trochę Poznania, zachody słońca i trochę wiosny :)














Parę moich zdjęć również musi się pojawić !  Tutaj nie ma co się rozpisywać, zdjęcia jak zdjęcia :)






I to co kocham najbardziej słońce i cienie <3 Uwielbiam takie zdjęcia i nie potrafię przejść obok tego obojętnie. Nawet zwykły kubek w słońcu dla mnie wychodzi zjawiskowo.






Mój kochany szkrab Abi <3 






My Love <3 











Pancakes z malinami <3 






I nie wiem czy wiecie ale jestem herbatoholiczką <3 Na dzień potrafię wypić nawet 5 herbat :D 






I bez zdjęć w lustrze ten post nie mógłby się obyć ! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz