czwartek, 9 marca 2017

Dominika

Dzisiaj przychodzę do Was z małą sesją zimową, która całkowicie nie była planowana. Trwała może z 5 minut? Dlatego jest tak mała ilość zdjęć, jednak postanowiłam się nimi z Wami podzielić :) Ostatni post który tutaj dodałam był może ponad miesiąc temu... A przecież miałam zaglądać tutaj częściej. Jednak nic tutaj nie publikuję bo zwyczajnie nie mam co, czekam na słońce i coraz cieplejsze dni wtedy będziecie mogli zobaczyć tutaj więcej moich prac :) Nawet jutro jestem umówiona na sesję ! I mam ogromną nadzieję, że pogoda będzie dla mnie łaskawa i na trochę wyjdzie jednak to słoneczko :) A jeśli chodzi o to z kim na nią idę to jest to dziewczyna z którą miałam przyjemność już raz pracować i jak dla mnie było prześwietnie. Mega pozytywna dziewczyna i do tego śliczna ! Tymczasem ja już uciekam a Was zapraszam do oglądania zdjęć !
Buziaki ! 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz