środa, 2 listopada 2016

Princess :)

Sesja jeszcze z wakacji :)
Mama i córka, które wyglądają jak dwie piękne księżniczki! :>
Zdjęć niewiele, ponieważ mniejsza modelka miała dość po krótkim czasie, ale coś tam jednak wybrałam. Aktualnie siedzę i kończę jedną z sesji, z miłą chęcią wybrałabym się na kolejną, jednak pogoda nie pozwala. Mam nadzieję, że choć trochę sie poprawi i uda mi się zrobić jeszcze coś jesiennego bo aktualnie strach gdziekolwiek wyjść! (Tak naprawdę nie wychodziłabym już z domu na krok, tylko leżała pod kocem z ciepłą herbatą..) Zmieniając temat i chcąc się trochę pochwalić 2 dni temu dokładnie minął rok odkąd jestem ze swoim chłopakiem! :) Bardzo miło spędzony czas, ale nic więcej nie będę pisać, zostawię to dla siebie. Życzę sobie tylko jak najwięcej spędzonych lat wspólnie :) Ja tymczasem uciekam do zdjęć, później trochę poczytam, albo obejrzę jakiś film. Was zostawiam z niewielką ilością, jednak mam nadzieję, że się spodobają.
Do napisania ! 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz