niedziela, 27 listopada 2016

November

Cześć i czołem wszystkim !
Tak wiem, kiedyś pisałam ze postaram sie tutaj częściej zaglądać a znowu wyszło jak wyszło ale w końcu jestem ! 
Przejdę już do zdjęć które dodałam, jako że jestem książkoholiczką postanowiłam że zrobię właśnie zdjęcie książce. Oczywiście dodałam parę elementów bo bez tego wydawało mi się jakoś pusto i myślę, że wyszło całkiem fajnie :) Jeśli chodzi o same książki, uwielbiam czytać.. Przyznam, że przez ostatni rok to trochę zaniedbałam, najzwyczajniej nie mialam czasu na to ale teraz powoli już nadrabiam! :) Gdybym miała wybrać jedną ulubioną to zdecydowanie ''Zakręty losu'' polskiej autorki Agnieszki Lingas. Niesamowita książka, która wzbudziła we mnie tyle emocji, jak najbardziej polecam wszystkim! Z tego co pamiętam, są 3 części, ale dla mnie pierwsza wygrywa wszystko. Po tej książce przeczytałam juz sporo kolejnych, jednak jeszcze żadna jej nie pobiła :) Również ostatnio miałam okazję przeczytać ''Zanim sie pojawiłes'' jak najbardziej na plus, natomiast zaraz po niej przeczytałam ''Hopeless'' i zdecydowanie ta wygrywa. Jak dla mnie mega wciągajaca, przeczytałam ja w dwa dni, praktycznie jeden. Ja uwielbiam takie romansidła, ale też jestem fanką Harrego Pottera! Obejrzałam kilkakrotnie wszystkie części oraz przeczytałam wszystkie ksiażki. I z miłą chęcią przeczytam je jeszcze raz ! Ale dosyć już o książkach, przejdźmy do kolejnych zdjęć :)








Mój Ukochany Abi ! <3 <3 <3


I tutaj już zaczynają sie takie różne moje ''artystyczne'' zdjęcia. Zwykła siatka ale kolory mnie urzekły. Później trochę zachodu słońca, kocham takie widoki i inne dziwne rośliny. .






















Dwa zdjęcia zimy która była na jeden dzień . Mnie jak najbardziej to cieszy, nie lubię tej pory roku. Zimno, ciemno a ja jestem strasznym zmarzluchem i mogę jej nie przeżyć :D Reszta to jakieś krzaki i nie krzaki, które w sumie lubię robić. Mogę wyjść naprawdę dobre zdjęcia :)
I tym już kończę moją jakże nudną wypowiedź, mam nadzieje, że zdjęcia Wam się spodobają :)
Piszcie co o nich sądzicie ! :) 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz