wtorek, 8 listopada 2016

All

Dzisiaj postanowiłam dodać zdjęcia 'różnego typu'. Trochę roślinności co bardzo lubię robić, kiedyś powiedziałam sobie, że tylko i wyłącznie tym się będę zajmować, jednak przyszły czasy gdzie z tego  'wyrosłam' i postanowiłam zająć się również ludźmi :) Dzisiaj nie wiem co bardziej sprawia mi przyjemność, chyba jednak rośliny, które można pokazać w naprawdę piękny sposób, jednak robię takie zdjęcia rzadko, zadecydowanie za rzadko.. 
Poniższe ujęcia zrobiłam jakoś tydzień temu i bardzo je lubię. Brakowało mi akurat takich zdjęć i to może dlatego tak je odbieram..










     A to Marysia :) Dziecko które nie lubi zdjęć, zawsze można było od niej usłyszeć 'nie' albo 'nie mam czasu na zdjęcia' .. tak to jej słowa :) w ten dzień nie wiem co się stało bo ponadto, że ustawiała mi się przed aparatem to mówiła, że chce jeszcze więcej. Jak widać nawet taka mała kobietka zmienną jest :)




  
Rok 2014. Bardzo lubię to zdjęcie i mam do niego w  pewien sposób sentyment. 
Moje pierwsze próby na ludziach i to zdjęcie jest moim ulubionym. Iza, przyjaciółka na której wiele razy eksperymentowałam i która musiała wiele znosić, abym mogła zrealizować swoje różnego typu pomysły. To ona jest zawsze tą pierwszą na której próbuje i mam szczęście, że zawsze się zgadza!



Poznań. Lubię czasami wyjść z aparatem i tak po prostu zrobić parę zdjęć. Byle czego, zwykłego liścia, samochodu czy przechodzących ludzi. Są zwykłe i proste, a czasami może wyjść z tego naprawdę dobre ujęcie. Warto nosić ze sobą aparat, bo w każdej chwili może coś przykuć naszą uwagę, ja zdecydowanie za rzadko go noszę i muszę to zmienić..
 To chyba wszystko na dzisiaj co chciałam Wam przekazać, mam nadzieję, za nie zanudziłam bo trochę się rozpisałam.. Ja uciekam do herbaty i filmu a Wam zostawiam trochę do poczytania :)
Zapraszam na moją stronę na facebooku : Klaudia Klem Fotografia
Tam o wiele częściej publikuję zdjęcia i możecie być na bieżąco. 
Polecam również zajrzeć do : chris photography
Na pewno Wam się coś spodoba :)
Do napisania!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz